Όλι Ρεν, Οι ρυθμίσεις χρεών για την Ελλάδα... όπως τις θέλουν οι ξένοι !


"H Ελλάδα έχει παραχωρήσει το δικαίωμα ρυθμίσεως των χρεών δανείων στους δανειστές της".

Είναι αλήθεια; Είναι ψέμματα; Είναι λόγια του Όλι Ρεν, 12/03/13

«Ἡ Ἑλλάδα ἔχει παραχωρήσει τὸ δικαίωμα ρυθμίσεως τῶν χρεῶν δανείων…»

Που με απλά Ελληνικά σημαίνει πως τα δάνειά μας, αν θα ρυθμιστούν σε πιο πολλές δόσεις ή αν θα αρχίσουν οι κατασχέσεις, είναι στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Όλι Ρεν και της παρέας του!
Επαφίεται στην καλή τους την καρδιά τι θα απογίνουμε, μιας και οι προδότες που ΕΜΕΙΣ ψηφίσαμε και που ΕΜΕΙΣ συνεχίζουμε να στηρίζουμε, μαζί με την Ελλάδα, έδωσαν προίκα κι εμάς!



Rehn: Η Ελλάδα έχει παραχωρήσει το δικαίωμα ρύθμισης των χρεών δανείων στους δανειστές της, μέσω του μνημονίου – Δικαιούνται να παρέμβουν στον νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά


Μπορεί οι διαδικασίες διακανονισμού δανειακών χρεών στην Ένωση να «παραμένουν στην αρμοδιότητα των εθνικών αρχών», αλλά η ελληνική κυβέρνηση, μέσω του Μνημονίου, έχει δεχτεί να παραχωρήσει αυτό το δικαίωμα, εξηγεί ο Επίτροπος Rehn.

Στο ζήτημα των ρυθμίσεων χρεών δανείων, το οποίο αποτελεί ένα από τα «αγκάθια» στη διαπραγμάτευση της ελληνικής κυβέρνησης με την Τρόικα, αναφέρθηκε ο Επίτροπος Νομισματικών Υποθέσεων της Ε.Ε., Olli Rehn, μετά από ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Ν. Χουντή.
 
Οι ρυθμίσεις χρεών δανείων είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των κρατών μελών της Ε.Ε, εκτός της Ελλάδας, επειδή, στο Μνημόνιο, η ελληνική κυβέρνηση παραχώρησε αυτό το δικαίωμα στους δανειστές, επισημαίνει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ν. Χουντής σε ανακοίνωση που εξέδωσε.
Όπως επισημαίνει, με χθεσινή του απάντηση (12/03/13) ο Επίτροπος Olli Rehn παρεμβαίνει στη «διαμάχη» με την Τρόικα ξεκαθαρίζοντας ότι, ναι μεν οι διαδικασίες διακανονισμού δανειακών χρεών στην Ένωση «παραμένουν στην αρμοδιότητα των εθνικών αρχών», αλλά 


η ελληνική κυβέρνηση, μέσω του Μνημονίου, έχει δεχτεί να παραχωρήσει αυτό το δικαίωμα, αφού ψήφισε ότι «μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2013 θα αναθεωρήσουμε
το υπάρχον πλαίσιο διευκόλυνσης της διευθέτησης με υπερχρεωμένα νοικοκυριά»,  και μάλιστα στην κατεύθυνση της διατήρησης της «τραπεζικής φερεγγυότητας και πιστωτικής πειθαρχίας», της αποφυγής «χρήσης δημοσιονομικών πόρων για την προστασία των δανειοληπτών», ενώ οποιεσδήποτε ευνοϊκές ρυθμίσεις θα περιορίζονται στα νοικοκυριά που βρίσκονται σε δεινή οικονομική κατάσταση. 

 Στην απάντησή του ο Επίτροπος Rehn αναφέρει συγκεκριμένα ότι «οι διαδικασίες διακανονισμού χρεών αντιμετωπίζονται σε εθνικό επίπεδο και παραμένουν στην αρμοδιότητα των εθνικών αρχών. 

Οι ελληνικές αρχές εξετάζουν μέτρα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των υπερχρεωμένων νοικοκυριών», και δηλώνει ταυτόχρονα ότι στο Μνημόνιο η ελληνική κυβέρνηση έχει δεχτεί ως δικαίωμα των δανειστών μας να παρέμβουν στην αναθεώρηση του νόμου 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά και τονίζει ότι «Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2013, οι αρχές θα αναθεωρήσουν το υφιστάμενο πλαίσιο αφερεγγυότητας, με την τεχνική υποστήριξη διεθνών εμπειρογνωμόνων (συμπεριλαμβανομένης της ΕΚ).
Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τροποποιήσεις στην ισχύουσα νομοθεσία (Νόμος 3869/2010 – σ.σ. Νόμος Κατσέλη) και ενδεχομένως θέσπιση νέων μέτρων για την προστασία των νοικοκυριών που βρίσκονται σε δεινή οικονομική κατάσταση».


Ακολουθεί η απάντηση του κ. Rehn εξ ονόματος της Επιτροπής: 


1) Λόγω της οικονομικής κρίσης, οι τιμές των ακινήτων και το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών παρουσίασαν μείωση. Τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια αυξήθηκαν φτάνοντας, σε μεμονωμένη βάση, σε ποσοστό 18,5% στα τέλη Μαρτίου του 2012, έναντι 16% τον Δεκέμβριο του 2011. 

Αν συμπεριληφθούν και τα αναδιαρθρωμένα δάνεια, τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια ανήλθαν σε 23,8% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012. Το ποσοστό των μη εξυπηρετούμενων δανείων για τα οποία προβλέφθηκαν ρυθμίσεις μειώθηκε από 62% σε 57% κατά την ίδια περίοδο.
Μέχρι τα τέλη Αυγούστου του 2012, η χορήγηση πιστώσεων προς την εγχώρια οικονομία μειώθηκε κατά 8%, με μείωση των δανείων τόσο στα νοικοκυριά (-6,3%) όσο και στις επιχειρήσεις (-8,5%). 

Ωστόσο, ο δείκτης των δανείων προς τις καταθέσεις αυξήθηκε σε 132% το πρώτο τρίμηνο του 2012 έναντι 120% το πρώτο τρίμηνο του 2011, δεδομένου ότι οι καταθέσεις μειώθηκαν με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι τα δάνεια. Το ελληνικό τραπεζικό σύστημα είναι αντιμέτωπο με τις προκλήσεις της ανακεφαλαιοποίησης και της αναδιάρθρωσης. 

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αυτής, η Τράπεζα της Ελλάδος εντόπισε και δημοσίευσε τις κεφαλαιακές ανάγκες όλων των τραπεζών. Το επόμενο βήμα είναι η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. 

Προκειμένου να επιτευχθεί μια προβλέψιμη, δίκαιη και διαφανής κατανομή των κινδύνων μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων μερών, προβλέπεται στο ΜΣ ότι οι ελληνικές αρχές θα ενισχύσουν το πλαίσιο αφερεγγυότητας. 


Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2013, οι αρχές θα αναθεωρήσουν το υφιστάμενο πλαίσιο αφερεγγυότητας, με την τεχνική υποστήριξη διεθνών εμπειρογνωμόνων (συμπεριλαμβανομένης της ΕΚ). Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τροποποιήσεις στην ισχύουσα νομοθεσία (Νόμος 3869/2010) και ενδεχομένως θέσπιση νέων μέτρων για την προστασία των νοικοκυριών που βρίσκονται σε δεινή οικονομική κατάσταση. 

2) Τη στιγμή αυτή, οι διαδικασίες διακανονισμού χρεών στην Ένωση διέπονται από συστήματα και νόμους που διαφέρουν πολύ μεταξύ τους. Οι διαδικασίες αυτές αντιμετωπίζονται σε εθνικό επίπεδο και παραμείνουν στην αρμοδιότητα των εθνικών αρχών. Οι ελληνικές αρχές εξετάζουν μέτρα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των υπερχρεωμένων νοικοκυριών. 


Ο ιστορικός ρόλος των Ενώσεων Καταναλωτών αν επιχειρηθεί αφελληνισμός (και) της ιδιωτικής περιουσίας των Ελλήνων

Όλι Ρεν (12/03/13): 

Το δικαίωμα ρύθμισης των δανείων σας (νόμος Κατσέλη-Ν 3869/2010) εκχωρήθηκε με το Μνημόνιο στους δανειστές“. (το άρθρο σε jpeg εδώ)

Ακούει από την άλλη ο αδαής περί τα νομικά πολίτης την είδηση, ότι σήμερα συναντήθηκε για πρώτη φορά στα σύντομα χρονικά της Τρόικας, κλιμάκιο της με μεγάλη Ένωση Προστασίας Καταναλωτών, για να συζητήσουν την ανάγκη βελτίωσης του γενικότερου νομικού πλαισίου για τους υπερχρεωμένους στις τράπεζες πολίτες. (το άρθρο σε pdf εδώ)

Και καλά αναρωτιέται ο πολίτης, ποιους λόγους μπορεί να έχει η Τρόικα για να συναντήσει μια Ένωση Προστασίας Καταναλωτών?

Τι δύναμη μπορεί να έχει μια Ένωση Προστασίας Καταναλωτών ώστε η Τρόικα να τη βάζει στην ατζέντα της πλάι στις συναντήσεις με τον πρωθυπουργό, τον ΥΠΟΙΚ, το διοικητή της ΤτΕ και την ηγεσία της Δικαιοσύνης???

Η απάντηση έχει ως εξής:
οι Ενώσεις Καταναλωτών έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ.
Εγώ για παράδειγμα, αγωνίζομαι με τους δανειολήπτες σε Ελβετικό φράγκο πάνω από ένα χρόνο…


Ο αγώνας όμως αυτός είναι -για το σύνολο των καταναλωτών- μάταιος επειδή οι αγωγές που βάζω, παράγουν αποτέλεσμα ΜΟΝΟ για αυτούς που εκπροσωπώ. Και μια – δυο δηλαδή αγωγές να κερδίσω, η απόφαση του δικαστηρίου θα ισχύσει ΜΟΝΟ για τους δανειολήπτες που εκπροσώπησα στο δικαστήριο.

ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Η δίκη μεταξύ Ένωσης καταναλωτών και Τράπεζας, παράγει ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΠΑΝΤΩΝ. Το δεδικασμένο αυτό καλύπτει ΟΛΕΣ τις τράπεζες και ΟΛΟΥΣ τους καταναλωτές.


Το πιο πρόσφατο παράδειγμα της ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ που έχουν οι Ενώσεις Καταναλωτών, είναι η πρόσφατη απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, με την οποία απαγορεύθηκε στη ΔΕΗ να εισπράττει το χαράτσι μέσω των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος. 


Το γεγονός αυτό σήμανε αμέσως συναγερμό, τόσο στην Τρόικα όσο και στο αξιότιμο επιτελείο της Ελληνικής Κυβερνήσεως, για το λόγο ότι η απόφαση αυτή ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΣΕ ΕΝΑΝΤΙ ΠΆΝΤΩΝ (για όλους δηλ τους καταναλωτές).

Γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι η νομική και μόνο υπόσταση της ένωσης καταναλωτών μπορεί να τινάξει στον αέρα οποιοδήποτε φοροεισπρακτικό μετρό, όπως συνέβη με το χαράτσι της ΔΕΗ, με την απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών… 

 Αν αντίθετα τη διαδικασία κινούσε ένας μεμονωμένος καταναλωτής ή μια ομάδα καταναλωτών, ο αξιότιμος κύριος ΥΠΟΙΚ όχι μόνο δεν θα κινητοποιούταν (pdf) αλλά θα έσκαγε κι από τα γέλια του, αφού η δικαστική απόφαση που θα έβγαινε στη δίκη μεταξύ μεμονωμένων καταναλωτών και ΔΕΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΔΜΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

Άρα οι ενώσεις καταναλωτών, αποτελούν στην κυριολεξία τον «φόβο και τον τρόμο» των δανειστών, ιδίως αν ληφθεί υπόψη η επίγνωση μεγάλης μερίδας δικαστών, του ΙΣΤΟΡΙΚΟΎ ΡΌΛΟΥ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ ενόψει της πρωτοφανούς σε ένταση και έκταση μεθόδευσης αφελληνισμού του Έθνους.

Επιστρέφοντας στο παράδειγμα των αγωγών για τα δάνεια σε Ελβετικά φράγκα, να σημειώσω ότι από τον Ιανουάριο του 2012 που έβγαλα το θέμα, τα άρθρα αυτά διαβάστηκαν 238.559 φορές…

Αν τα στοιχεία αυτά τύχαινε να αξιολογηθούν έστω από ΜΙΑ (1) Ένωση Καταναλωτών και ΕΜΠΑΙΝΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ (1) ΑΓΩΓΗ, τότε θα συνέβαιναν τα εξής ευεργετικά για τους καταναλωτές:

α) η αγωγή αυτή θα δικαζόταν ΑΜΕΣΩΣ και όχι το 2017 που δικάζονται σε πρώτο βαθμό οι αγωγές για τους μεμονωμένους δανειολήπτες (οι ενώσεις δηλ καταναλωτών σε αντίθεση με τους μεμονωμένους καταναλωτές, παίρνουν δικάσιμο ΑΜΕΣΩΣ) και

β) αν η απόφαση ήταν θετική ΘΑ ΙΣΧΥΕ ΕΝΑΝΤΙ ΠΑΝΤΩΝ (για ΟΛΕΣ δηλ τις τράπεζες και ΟΛΟΥΣ τους καταναλωτές).
Όταν η Ιστορία του Ελληνικού Έθνους γράψει για τη σκοτεινή αυτή περίοδο, κάποιες από τις σελίδες της θα αναφέρονται και στο συνεισφορά των ενώσεων καταναλωτών, στον άνισο αγώνα που το Έθνους έδωσε (ή δεν έδωσε), για να αποτρέψει τον καλά σχεδιασμένο αφελληνισμό του.

στις παρακάτω διεθύνσεις θα βρείτε ότι πληροφορία χρειάζεστε

http://www.daneioliptes.com/web/
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_links.html
http://www.ekpizo.gr/

Scholeio.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: